چه غمگين است
تصور اينكه
گوساله راهي جز گاو شدن ندارد











+

گاهي كلمات را بالا مي آورم
رنج، رنج مي آفريند
لذت نيز رنج مي آفريد
و رنج انسان را
شما
ش م ا
شما
شما
شما
شما
من
م ن
ممممممممممممممممممممممم
ن
كسره را از حروف مي گيرم
حالا حروف كش مي آيند
مممممممممممممممم
ننننننننننننننننننننننن
مِ
من هستم
تو
ت و
ت و هستي؟
نمي دانم چرا روز پاهايم را زخمي مي كند
ر و ز
ررررررررر
وووووووو
زززززززز
آخه خورشيد آسمونو لبه دار مي كنه
ولي من فك كنم نگاه آدما تو روزا تيز مي شه
ن گ
اه
شب كه مي شه احساس مي كنم ماه تنهاست
يعني روزا تنها نيست
چرا روزا هم تنهاست ولي تنهايي شو كسي نمي بينه
نمي بينه
بينه
نه
ه
ماه چقدر خوشبخته
م ا
ه
خوشبخت است
است
من خوشبختم
منم خوشبختم
سل ا م
ل
سَ ل
خوبي
منم خوبم
اگه بگم خوب نيستم چي مي شه
براي چي بعد از الف ب ميشه
جرا نمي گيم ا لف ي
آخه الفبت يعني الف ب
من اينجا دارم فوت مي كنم
فو و و و و و و و و و و و و و و و و وو و و و ت
من دارم با كي حرف مي زنم
با خو دم.
وقتي با بقيه هم حرف ميزنم انگار با خودم حرف مي زنم
ببخشيد اسمت چي بود دوست بيست و سه ساله ام؟
(منظور از بيست و سه سال ، نه سن طرف مقابل بلكه مدت زمان دوستي ميه باشد. پيش نويس مترجم جلد هشت صفحه ي دو)
تو خجالت نمي كشي جلوي من لخت ميشي بعد مي شاشي
يعني آدم نمي تونه تو دست شويي هم راحت باشه
هركي اينجا چيزي بنويسد كس كش است( پ.ن: يادداشت نوشته شده بر در دستشويي. حالا صحنه بايد روشن شود نور از وسط سالن تو فرق ( فرغ)بازيگر باشد. بازيگر اين نقش حتما بايد زن باشد و توالت فرنگي بهتر است. تماشاگران مرد حتما دچار هيجان فلسفي مي شوند... )
فله
فلسفه
ياس
يايسگي
مي دوني من واليوم مي خوام
واليوم
مي خوام بخورم
بعد رو خودم نفت بريزم
بعد آتيش بزنم
كلي خاكستر ميشم
بعد باد منو ميبره
چون ديگه نمي تونه بگه
تو سنگيني
مي دانم روزي كه پريود شوم نوار بهداشتي ها ناز مي كنند .
اينجا كسي نيست؟
آقا شما دنبال چي مي گرديد؟
عكست مي دي؟
خانوم من شديدا احساس مي كنم لباس زيرتون صورتي بايد باشه؟
چرا ماتيكتو با سينه بندت سِت مي كني؟
من
من دارم حرف مي زنم
تو دود سيگارت بخور
30
گار