چه غمگين است
تصور اينكه
گوساله راهي جز گاو شدن ندارد











+

خاطرات سكسي


بابا اينا رفته بودن سفر. منم كلي خوشحال بودم حالا كلي وقت داشتم. به مرجان زنگ زدم كه بياد . از قبل چند تا فيلم سكسي گرفته بودم... روي مبل كنار هم نشستيم. ... بالاخره تونستم لخت ش كنم ... لباسش درآوردم... كرست صورتي پوشيده بود.... پستانهاي بزرگي داشت ... منم شروع كردم به خوردن سينه هاش... بعد نگاهم به شورت قرمزش افتاد....
حالا حسابي داغ شدي.تو اتاقت تنهايي . رفتي گوگل كلي سرچ كردي، مثلا خاطرات سكسي سرچ كردي .. بعد اين صفحه برات اومده. تو هم شروع كردي به امتحان كردن اين وبلاگها. تو فيلتر شكن نداري بخاطر همين ديگه عكسهاي سكسي ايراني سرچ نمي كني چون مي دوني همش بسته شده. تو هم مي دوني كلي وبلاگ ايروني هست كه خاطرات سكسي مي نويسن. مهم نيست راست باشه يا نه تو مي خواي فقط تحريك بشي ديگه از فيلمهاي پورنو خسته شدي. حالا فقط دنبال يه نوشته ي سكسي مي گردي يه داستان سكسي. خاطرات سكسي رو تو قسمت سرچ تايپ مي كني... ورق مي زني... مي رسي به وبلاگ من... جايي براي هيچ كس : خاطرات سكسي ... بابا اينا رفته بودن سفر. منم كلي خوشحال بودم حالا كلي وقت داشتم. به مرجان زنگ زدم كه بياد . از قبل چند تا فيلم سكسي گرفته بودم... روي مبل كنار هم نشستيم... امكان داره تو قبلا هم تو وبلاگ من اومده باشي با كلمه هاي : پستانهاي بزرگ ، لخت، جلق زدن ولي نا اميد شدي چون ادامه ي اينا اون چيزي نبوده كه مي خواستي... ولي اينبار فرق مي كنه.. چند خط اول مي بيني حسابي داغ ميشي... يكي از دستات مشغول ميشه ديگه بقيه ش نمي خوني ... تو عادت كردي به خود ارضايي حالا قوه ي تخيلت فعال شده داري دختر همسايه يا يه دختر ديگه رو ميذاري جاي مرجان لختش مي كني يكي از خواص خود ارضايي پرورش تخيل... مي گم خود ارضايي نه خود ارضايي جنسي.. مي دوني تو نژاد ما خود ارضايي يه ژن... ما همه مون يه جور خود ارضايي مي كنيم... قوم شكست خورده ي ما در برابر اعراب با نوشتن و بازخواني رستم و شاهنامه خود ارضايي مي كنه ... پيرمرد هاي شهرمون با خلق خاطرات دروغي خود ارضايي مي كنه... حتما تو تاكسي يا اتوبوس يا پارك به آدمهايي برخوردي كه ادعاي عجيبي مي كنند: از تحصيلات عاليه توي خارج مثلا سوربون فرانسه تا قهرماني در كشتي. بعضي هاشونم ميلياردر هاي معروفي بودن كه شريكشون سرشون كلاه گذاشته و حالا بد بخت شدن... مي بيني هر كي يه جور خود ارضايي مي كنه تو تنها نيستي.... منم خود ارضايي مي كنم با نوشتن اراجيف هاي زرينم تو اين وبلاگ... شايد حالا عصباني شدي ... چون با كليك روي وبلاگ من هيچي بدست نياوردي .. تحريك هم نشدي ... عيبي نداره مي توني روي بك كليك كني تا برگردي به سرچ گوگل و بقيه وبلاگها رو امتحان كني....

52 Comments:

Anonymous ناشناس said...

فوق العاده بود...من دنبال شعر شاملو بودم االبته...چقدر خوب نوشته بودي...چقدر خوب

۸:۰۶ بعدازظهر, تیر ۲۶, ۱۳۸۶  
Anonymous ناشناس said...

saman linko ferestad, rahe khoobie vase be fekr vadashtan ha...
oon khod erzayie tarikhi _ mihani ham ke .. mm haghighat

khaharam baraye khahar zadam ye ketab kharide: haghayeghe holnak dar bareye oloom :)
fiziko tozih dade ba eftezah o mozakhraf o vahshatnak jelve dadan o estefade az kalamate laati ... in nejade basharie bi nava ke maayim..

۸:۴۱ قبل‌ازظهر, تیر ۲۷, ۱۳۸۶  
Anonymous ناشناس said...

eyval kolli hal kardam kheili toop neveshti

۸:۴۲ بعدازظهر, آبان ۲۸, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

واقعا جالب بود کلی حال کردم ولی اینو میدونم که خودتم دنبال این چیزا هستی که می دونی داخل اینترنت از این قبیل داستانها پیدا میشه وگرنه از این وبلاگا اصلا اطلاعی نداشتی همیشه اول خودت رو اصلاح کن بعد برو سراغ نصیحت و پند مردم . همتون یه جورید پست فطرت های رزل از همتون بدم میاد

۷:۴۰ بعدازظهر, آذر ۲۰, ۱۳۸۷  
Blogger Abbas said...

damet garm

۶:۵۰ قبل‌ازظهر, دی ۰۱, ۱۳۸۷  
Blogger Unknown said...

سلام
باید بگم شاید من هم خدمو ارضا می کنم با خوندن این جور داستانها. چون میخوام بدونم و خیلی کنجکاوم بدونم که با کی بوده؟ تو چه سنی بوده؟ چه جوری شروع شده؟ چه جوری او وقت گذشته؟ چه حرفهایی رد و بدل میشه؟ چه جوری تموم میشه؟ رابطه ها چکونه شکل میگیرند؟
و . . . .
اینم باید بگم خیلی با این وبلاگ حال کردم. هم از متن و هم از سر فصلش با مو ضوع جایی برای هیچکس که خیلی زیبا است.
امیدوارم همیشه، در همه حال، در همه جا، با هر نوشته ای که داخل وبلاگت میذاری موفق و پیروز باشی. چون مطلبی که تو وبلاگت خوندم یکی از بهترین مطلبهای عمرم بود.خسته نباشید.
MER30

۱۰:۳۷ قبل‌ازظهر, دی ۰۴, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

ممنون بسيار عالي بود راستش من كلمه خاطرات رو زدم كه خاطرات ادمهاي معمولي مث خودم رو بخونم من خاطره رو خيلي دوست دارم اما تو اون صفحه همه فقط خاطرات سكسي بودبسيار كنجكاو شدم آخه مگه كسي سكساش رو هم خاطره ميكنه اين نهايت بيشرمي و بيغيرتي و بي هويتيست كه از خصوصي ترين مسائلت ديگران مطلع بشن فرق ما با كشورهاو انسانهاي متمدن همينه ديگه به هر حال افرين

۱۱:۵۹ قبل‌ازظهر, دی ۳۰, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

کس و شعر نگین بیاید زنگ بزنید به این دختره به جای اینکه برید با خاطرات بقیه جق بزنید برید بهش زنگ بزنی قیمتشم20تومن هرجا هم که بگید میاد البته جاهای دور گرونتره
09357467002
09357467002
09357467002
09357467002
09357467002
09357467002
09357467002
0935746700209357467002

۳:۲۲ قبل‌ازظهر, بهمن ۱۲, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

خب اینم یه نوع جلق فکری بود و شمام یگی از ادمایی هستی که اینجوری تخلیه میشن یعنی با توهین به شاهنامه

۵:۵۹ بعدازظهر, بهمن ۱۶, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

حاجی خوب گفتی.دمت گرم .ولی یه جور میگی انگار خودت با خود ارضایی غریبی.حاجی طبق امار 90 در صد جوونای ایرانی خود ارضایی می کنند .درود بر روان پاک حضرت امام خکینی.میگید چه ربطی داشت .؟خری اگه نفهمی
ولی مثالت در مورد شاهنامه احمقانه بود بسیا ر.ببخشیدا

۵:۲۸ بعدازظهر, بهمن ۲۵, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

چه بدبخت شده ایم ما...

۸:۲۲ بعدازظهر, بهمن ۲۵, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

چه بدبخت شده ایم ما...

۸:۲۳ بعدازظهر, بهمن ۲۵, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

سلام.با شاهنامه كاري نداشته باش بي غيرت

۲:۴۰ بعدازظهر, اسفند ۰۲, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

جايي براي هيج كس واقعا عالي بود حال كردم ممنونم ازت اخه كي جوون ايروني ميخواد بفهمه دختر فقط واسه حال كردن نيييييييييييييست

۶:۰۶ بعدازظهر, اسفند ۱۰, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

جايي براي هيج كس واقعا عالي بود حال كردم ممنونم ازت اخه كي جوون ايروني ميخواد بفهمه دختر فقط واسه حال كردن نيييييييييييييست

۶:۰۶ بعدازظهر, اسفند ۱۰, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

کیر فردوسی تو کونت

۴:۴۱ قبل‌ازظهر, اسفند ۲۵, ۱۳۸۷  
Anonymous ناشناس said...

چي ميييگي؟... بابا استاد،معلم،هنرمند، روشنفكر....همه چي زياديش بده حالا هر چي ميخواد باشه باشه.بخوريد و بياشاميد ولي اسراف نكنيد،تمام؛

۱۱:۵۸ بعدازظهر, فروردین ۰۸, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

خوبه اما یه سوال ؟ اینهمه خودارضایی تا کی ؟و معنی توجیه این وسط چی میشه؟

۵:۵۰ بعدازظهر, فروردین ۰۹, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

ببین عزیز تو کشور های اروپایی هر پسر یا دختری از سنین کم با پایین ترین شهوت سکس رو شروع می کنه ولی تو مملکت ما یارو 40 سالشه هنوز خود ارضایی میکنه چون پول نداره زن بگیره.گاهی ...

۶:۱۲ بعدازظهر, فروردین ۱۲, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

ببخشید می خواستم بپرسم الان کی ارضا شده و کی نشده؟؟؟؟؟

۱۱:۳۳ بعدازظهر, فروردین ۳۰, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

جون تو جون ایرونی بکنی انگار باز هم دنبال اینه که کی ارضا شده و کی نشده...

۴:۳۰ بعدازظهر, تیر ۰۸, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

من تو شرکت داشتم سرچ میکردم چون دوست دخترم امروز منو تو کف گذاشته بود ولی با باز کردن این وبلاگ بدتر از قبل ضد حال خوردم یه دعا واست میکنم ایشاللا تمساح تو کونت خمیازه بکشه!!!!!!!

۳:۰۸ بعدازظهر, مرداد ۱۱, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

اين حرفارو ولش !
داستان مرجانو تعريف ميكني يا بيام تو و مرجانو باهم ديكه بوكونم , حاليت هس جي ميكم
به بابااينا هم ز بزن بيان يه حال دسته جمعي از مرجان ببريم , قوربون شورت قرمز مرجان !
By

۲:۱۵ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

خاك بر سرت , تو كه نتونستي داستانو تعريف كني واسه چي داستان مرجانو پيش كشيدي , حالا كه خودت خواستي من كل جريانو واسه بقه تعريف ميكنم ;
قضيه اين طور شروع شد كه اين رفيق ما فرزاد به من گفت كه واسه جور كردن دوست دخترش(مرجان) به يه مكان احتياج داره و از من ميخواست يه خونه ي خالي براي سكس با مرجان براش پيدا كنم كه يه روز خودش زنگ زد گفت كه مكان جور شده و بابااينا دارن ميرن مسافرت و من تو خونه تنها ...

۲:۳۸ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

من تو خونه تنها ميمونم ,تو هم اگه ميخواي با مرجان سكس كني پاشو بيا اينجا.خلاصه ما قبول كرديمو رفتيم خونه ي فرزادينا واسه سكس با مرجان.
منو فرزاد يه نقشه كشيديم كه چه جوري من وارد عمل بشم كه مرجان نفهمه, و اين طورقرار گذاشتيم كه فرزاد مرجانو بعد از اين كه لخت كرد با يه كلكي چشماشو ببنده و بعد منو صدا كنه تا ما هم به يه فيضي برسيم
خلاصه مرجان اومدو بعداز چند لحظه فرزاد از اتاق خواب به من علامت داد..

۲:۵۵ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

علامت داد... من تا وارد اتاق شدمو صحنه رو ديدم كيرم عين ميخ طويله كلفتو دراز شد , مرجان روي تخت دراز كشيده بود طوريكه نيم تنه ي بالائي روي تخت بودو پاهاش رو زمين , كونشو طوري به طرف بالا قمبل كرده بود كه از شدت هيجان خشكم زده بود تا اينكه فرزاد زد از شونه ام تا به خودم اومدم , فرزاد مشغول حال كردن با مرجان شد و منم داشتم لخت ميشدم ,وقتي فرزاد بلند شد من سريع رفتمو خودمو انداختم رو مرجان,...

۳:۱۱ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

خودمو انداختم رو مرجان,... اون بيچاره هم گفت فرزاد آرومتر داري كمرمو ميشكني
بعد يه خورده از كرمي كه رو تخت بودو ماليدم دور سوراخ كونشو بعد كلاهك كيرمو گذاشتم دم تونل, واي كه چه لحظه اي بود ,كيرم مرطوب شده بودو آروم آروم داشت ميرفت تو , مرجانم دستاشو گذاشته بود رو باسناشو اونارو تا اونجا كه ميتونست از هم وا كرده بود و زير لبش داشت آروم جيق ميزد كه يواشتر...
من ديگه نتونستم جلوي خودمو بگيرم و,...

۳:۳۰ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

من نتونستم جلوي خودمو بگيرمو , بايه حركت تا ته كردم تو كونش كه يه جيغ بلندي كشيد كه پشماي تنم سيخ شدن ,
باجيغ مرجان فرزاد منو كشيد عقبو تو گوشم گفت كه چه خبرته بعد خودش رفتو كون مرجانو كمي مالش دادو بعد كيرشو كرد تو سوراخي كه من بازش كرده بودم , بعد از يه ربع
پاشدو حالا نوبت من بود
منم بعداز ده دقيقه كردن از كون وقتي دستمو كشيدم رو كس مرجان خانوم ديدم كه بعله خانوم اوپن تشريف دارن ,خلاصه,...

۳:۴۷ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

خلاصه,...كيرمو با دو حركت كردم تو كس مرجان كه با اين حركت من مرجان يه آهي كشيد كه نزديك بود همونجا آبم بياد , با صداي آه مرجان فرزادم متوجه شد كه كردم تو كس مرجان , دوباره منو عقب كشيدو تو گوشم گفت كه چرا پردشو زدي ,منم گفتم كه كار من نبود و خانوم اوپن بودن , فرزادم تا قضيه رو فهميد
گفت كه تو زود كارتو تموم كن برو ,من با مرجان كار دارم
منم كه ديدم اوضاع تخميه زود كارو تموم كردم و آبمو ريختم,...

۴:۰۲ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous $(Pasha)$ said...

آبمو ريختم تو كون مرجانو د برو ,فلنگو بستم ,منم نفهميدم كه فرزاد از چي ناراحت شد
بنظرم فرزاد يه جنده آورده بود ,چون در تمام مدت زمان گائيده شدنش از هيچي اعتراض نكرد نميدونم چرا ولي فكر كنم به خاطر همون جريان همچين وبلاگي ساخته.
اميدوارم كه از دست من ناراحت نشده باشه ولي حقيقت تلخه
+شما هم نظر بدين, اوكي+

۴:۱۸ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

kose mamane nazet

۵:۰۴ قبل‌ازظهر, مرداد ۲۶, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

سلام دنبال یه لزبین میگردم 26 ساله ساکن تهران

۱۱:۱۱ بعدازظهر, شهریور ۲۲, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

Bebin dadash man ham midonam.ama nemishe hezar dafe khastam tark konam ama lamasab kheili ....nemishe.hezar ta ketab ham khondam ama nemishe.to emtehan kon age tonesti tark koni man behet jayeze midam

۱:۳۵ قبل‌ازظهر, شهریور ۳۰, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

خیلی خوب نوشتی موفق باشی

۱۰:۱۵ قبل‌ازظهر, آبان ۲۶, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

من فکر می کنم نوشتن این جور خاطرات و مهمتر از این کسایی که دنبال این جور خاطرات میگردن به غیر از خود ارضایی یه چیز باشه ....
اینکه همه آدما سکس رو دوست دارن . بعضی ها هم یه عذاب وجدان پنهان تو اعماق درونشون دارن که تو سالیان دراز و به خاطر سنتها و مذهب به درونشون رسوب کرده . با این کار و خوندن خاطرات دیگران دنبال هم عقیده میگردن . یه جمله ای هست که میگه اگه درد برای همه باشه پذیرفتنش راحتتره . دنبال کسی میگردن که رفته با زن شوهر دار سکس کرده با نزدیکاش سکس داشته یا زنی که به شوهرش وفادار نبوده با خوندن این چیزا آرومتر میشه که ادمهای زیادی این جوری هستند و از عذاب وجدانش کم میشه .. من که این جوری بودم ...

۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

خيلي باهال بود معلومه با اين نوشتت كونه خيليارو سوزوندي دمت گرم

۱۲:۲۰ قبل‌ازظهر, دی ۱۵, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

خيلي بابا پروئيد اخه با اين حرفا چي بهتون ميرسه،بينتون يه پسر مودب پيدا نميشه كه فقط با اس باهاش در ارتباط باشيم،اونم از نوع ادم

۱۲:۱۰ قبل‌ازظهر, بهمن ۱۹, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

مطالبتون عالي
من دنبال يك دوست دختر مي كردم كه با اس ام اس ارضا بشود اين هم شماره من09193272959

۴:۴۰ بعدازظهر, بهمن ۲۴, ۱۳۸۸  
Anonymous ناشناس said...

پسرها نه مسيج بدند نه زنك بزنند فقط دخترهاي تهراني مسيج بدند
09193272959

۲:۵۰ بعدازظهر, فروردین ۰۹, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

من هرجی دنبال یه پارتنر لزبین تو تهران گشتم نیافتم، از کجا پیدا کنم؟ کی حاضره؟ 28 سالمه

۵:۱۴ قبل‌ازظهر, فروردین ۱۰, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

اكه دختري هست كه با من رابطه داشته باشه عكسشو با شمارش براي من بفرسته
www.Fn66t@yahoo.Com

۱۲:۱۱ قبل‌ازظهر, فروردین ۱۳, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

سلام. من خیلی دوست دارم یک بار لز و تجربه کنم. اگه 1 لز مشهدی هست به من میل بزنه. wild.violet83@yahoo.com

۹:۴۳ بعدازظهر, فروردین ۱۹, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

من پسري هستم 30ساله دوست دارم با يه دختر سكسي دوست بشم اينم ميلم
arya.khosravi1978@gmail.com

۶:۴۹ بعدازظهر, اردیبهشت ۲۸, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

نوشتها خوب بودن؛ولى داستانهاى سكسى خيلى تحريك كننده هستند و اين به ما جونا خيلى لتمه ميزنه..

۱:۳۷ قبل‌ازظهر, دی ۰۸, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

به دنبال يك خوشگل دختر ميگردم بچه مايه دارم كلي بهش حال ميدم از كرج ورزشكارم شماره تلفن بديد باباكوس شعر نگيد فقط

۱:۴۱ بعدازظهر, دی ۲۱, ۱۳۸۹  
Anonymous ناشناس said...

عالي و واقعي بود همش حتي در مورد شاهنامه هم راست گفتي دمت گرم

۸:۱۳ بعدازظهر, خرداد ۲۴, ۱۳۹۱  
Anonymous ناشناس said...

چطوری میشه کامت ها را پاک کرد از مدیر سایت می خوام این کامت که شماره 09193272959 نوشته شده را پاک کنید با تشکر

۱:۴۳ بعدازظهر, دی ۰۳, ۱۳۹۱  
Anonymous ناشناس said...

kose nanae hamatoon ba kiya shodim 75000000

۱:۱۶ قبل‌ازظهر, دی ۰۶, ۱۳۹۱  
Anonymous ناشناس said...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks

۷:۵۵ قبل‌ازظهر, اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۲  
Anonymous ناشناس said...

kebarh@yahoo.comسلام ميشه شماره يا ايميل خانمهاي خواهان كون دادن مثل مرجان ازكرج رابرام ايميل كنيد من اميدم ازكرج وجوياي سكسي باخانمهاي خوش اندام كرجي هستم لطفا» تراخدا كمكم كنيد

۱۱:۳۹ قبل‌ازظهر, تیر ۱۵, ۱۳۹۲  
Anonymous ناشناس said...

نظرت در مورد شاهنامه فوق العاده بود...

۵:۴۶ بعدازظهر, شهریور ۲۰, ۱۳۹۲  
Anonymous ناشناس said...

دنبال ىه خانم بىوه براى دوستى وسکس هستم على هستم از کرج

۱۰:۵۸ قبل‌ازظهر, شهریور ۰۶, ۱۳۹۳  

ارسال یک نظر

<< Home